lyckebo

Alla inlägg under maj 2011

Av Karin - 11 maj 2011 09:11

De senaste dagarna har jag varit ledig! Det har varit jätteskönt, även om jag haft fullt upp ändå. Jag har hunnit få undan en hel del som halkat efter. Det blir gärna så när man jobbar mest kvällar och nätter. Varför kommer man sig inte för med att göra något hemma när man ska börja jobba på eftermiddagen? Man tänker: "Det är ingen idé att börja, jag hinner inte göra klart i allla fall!" Varför blir det så? Men de här dagarna har jag varit effektiv (enligt mig själv)! Nu är det snart dags att sätta ut annons för försäljning av hus i Byberget! Hoppas det blir sålt fort!

Tvättunnan är tom, och en hel del vintertillbehör är tvättade och undanstoppade. Har dock inte plockat undan alla jackor...men snart åker dom också!

I dag ska jag plocka ihop en förenings papper och överlämna till ny kassör! Och det ska bli sköööönt att slippa det!

Nu när vädret har varit så underbart har jag funderat på semestern. Vill väldigt gärna åka en sväng i sommar också! Vi får se vad det blir. Troligast blir det en sväng söder ut. Närmare bestämt Malmö! Vi får se!


Ha de bra!

Ovido - Quiz & Flashcards