lyckebo

Alla inlägg under juni 2010

Av Karin - 27 juni 2010 22:31

...vi fick äran att lära känna "lillebarn" som vi tror är en Storskrake!

Det slutade lyckligt för hans mamma tog emot honom igen!

Och vi tyckte att det blev en bra Fototriss!!

  


  

Rova var väldigt intresserad och ville nog att han skulle föjla med hem!


  

Efter en stund somnade han på min axel!


Senare hörde vi en Storskrake som lät en bit bort, så vi tog med "lillebarn" i båten och åkte iväg, satte ner honom i vattnet och åkte en bit bort. Då kommer mamman och hämtar honom och allt slutade lyckligt!


Fler bidrag i veckans Fototriss kan du titta på här!

Av Karin - 19 juni 2010 16:10


...nyfiken....

...ännu mer nyfiken...

...och så gick det!                 

Av Karin - 19 juni 2010 14:57

  

...på vintern!


...på sommaren!

Av Karin - 19 juni 2010 13:06

Åter igen en regning dag! Var tusan har solen tagit vägen? Mina planer för dagen var att försöka ta bort ogräset i rabatten, men det får väl bli en annan dag!


Av Karin - 19 juni 2010 13:02

 Maj 2010

Det var inte lätt att fånga en såpbubbla!

Av Karin - 8 juni 2010 12:22

Då har man varit på arbetsförmedlingen och fått information. Inget nytt under solen. Det var samma information som jag fick för ca 1 år sedan. Men jag fortsätter att söka jobb.

I morgon blir det ett besök till på samma ställe, men då ska jag få träffa min coach. Det ska bli intressant eftersom vi jobbade tillsammans på mitt förra jobb.


Ha de!


Av Karin - 6 juni 2010 23:17

  

Den här stod alldeles ensam vid ett träd på en rastplats!

Av Karin - 6 juni 2010 23:13

 

Mormors kryddburkar!

Ovido - Quiz & Flashcards